Publicerat: 2011-06-08 Klockan: 09:01:00

diplom!

babysimmet är slut. inte för oss då vi ska gå på två ta-igen-simningar. men officiellt är det slut. det firades med majskrokar, kladdkaka och DIPLOM. noah är numera stolt innehavare av sitt första diplom. eller kanske är det hans föräldrar...;)



egil och noah hälsar på varandra!



egentligen ville jag hänga hos mamma men det fick väl gå an med pappa. vår lilla son är extremt mammig numera. på gott och ont.



lång kropp!!

dykdags!


duktig kille!


kul att plaska i en badring.



babysimmet har varit super. till hösten hoppas vi dock över det då det är badförbud iochmed skoliosoperationen. men sen får vi se om vi hoppar på något babysim igen!

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Åh vad skoj! Jag har aldrig gjort detta med mina barn tyvärr och jag ångrar det idag. men men gjort är gjort. Får simma med dom nu istället och det går bra det med :)

2011-06-08 @ 11:52:23
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Sadjad

Vi får köra en mamma utskolning! puss

2011-06-08 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0