Publicerat: 2011-07-26 Klockan: 18:00:00

tid??

förr kunde jag sätta mig vid datorn lite pö om pö. skriva ett inlägg då och då. nja riktigt så fungerar det inte längre.

numera är 85% av alla inlägg förpublicerade med angiven tid och datum.

jag sitter och skriver när noah sover middag eller för kvällen och då kan jag göra 4 bloggar som jag väljer ska publiceras vid olika datum och tider. därav publiceras en del inlägg precis när jag är iväg någonstans eller har gäster. det är alltså inte så att jag är så otrevlig så jag avlägsnar mig för att blogga mitt i middagsbjudningen.

ännu ett förtydligande! många sådana idag!

hmm.. när ska jag nu välja att detta inlägg ska publiceras... vi tar kl 18.00 ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0