Publicerat: 2011-07-22 Klockan: 10:19:00

söder

stockholmsblogg nummer 5



efter pärltavleutställningen var det dags för lunch. det blev det på amida kolgrill. där satt även petter som tydligen har amida som sitt favvohak. läs ngn av de ovanstående länkarna. det var den absolut godaste kolgrillsmaten jag käkat!



varje sommar tar vi 4 ett foto. varje och varje. av 5 har vi prickat in 3. första sommaren blev det inget foto. inte heller förra sommaren för då var livet mest i ett virrvarr.



svårt att vara helt seriösa alltför länge...



vi passade på att hänga på skåningen där jonas även ställde ut sina foton.



jag älskade dem och hoppas att jag kommer kunna få se fler av dina foton snart jonas!



kärleken och jag.




världens bästa farmor och heni!



sålika världens bästa faster och jonas!



vi hade en underbar eftermiddag på söder. det var första gången jag strosade omkring där och iochmed det har jag nog gått min sista gång på drottninggatan. iaf sommartid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0