Publicerat: 2011-07-21 Klockan: 14:36:00

lampan

stockholmsblogg del 3



noahs stora fixering i livet är lampan. då pratar jag inte om något osyldigt "var är lampan?" "dä - ampa" "titta ampa". nej nej... jag pratar om att stå vid denna lampknapp i tid och otid och tända, släcka. säga UJJ, OJJ, WAW och ovanstående.



vilken tur att noah har så snälla släktingar som orkar med hans specialintresse.



i tid och otid... i två dagar har farmor nu gått igenom varenda lampa i hennes hem. minst femhudrasjuttioelva gånger...



det märkliga? gossebarnet tröttnar aldrig!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Macke var precis likadan när han var i samma ålder. Vi stod ständigt vid lysknappar där han tände och släckte, om och om igen. När julen närmade sig försvann fascinationen för lampor och levande ljus blev istället det nya intresset. Han kunde stå och stirra hur länge som helst på ljusets låga, medan han gjorde fräsande ljud med munnen.

2011-07-21 @ 20:15:45
URL: http://4xberggren.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha! Precis som Sofie! Måste jag få nåt gjort brukar jag sätta henne i matstolen vid en dimmerknapp så är hon sysselsatt minst 30 minuter ;)

2011-07-21 @ 21:37:07
URL: http://annaochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0