Publicerat: 2011-07-02 Klockan: 12:52:26

iron maiden

igår var det dags för vår göteborgsresa. vi åkte på morgonen med rejmyrebuss. där fann jag även min kusin johannes som en påsköverraskning. johannes familj och min familj åkte tillsammans till sälen massvis av gånger när jag var liten kis.

på bussen satt vi med 8 på bussens undervåning. det var riktigt sköna profiler som nog hängt på de flesta hårdrockskonserter som man kunnat gå på. en salig blandning av folk!



sadde och jag fann ett gott grillhak där vi intog vår tidiga lunch.




efter shopping så gick vi till ullevi!




utanför arenan.



nedskräpning från dem som köat för att hamna längst fram vid insläpp.



första förbandet. graveyard. de var riktigt bra.



andra förbandet - sabaton. de var också bra och hade världens röj!



dags för maiden!



maidenfeber!



de var bra. de var riktigt bra. en del låtar var suveräna. men jag var inte lyrisk efteråt. däremot var jag lyrisk över att haft en otroligt härlig dag tillsammans med mi love.



2 smakprov....




jag kan lätt säga att jag är för gammal för att försöka sova på en bussresa. nackspärr är bara förnamnet....




Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härlig med en sån upplevelse och att ni dessutom får dela den tillsammans.

Puss

2011-07-02 @ 17:17:54
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad kul att ni varit här i Gbg!!! Jag såg inte Iron igår men vet många som var där :-)

2011-07-02 @ 19:55:19
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0