Publicerat: 2011-02-23 Klockan: 21:39:15

bebisar

onsdag! ni vet vad det innebär. bebislek!



dags igen! på med bästa leendet. annars blir inte morsan glad. hallå.. ludde och leah bättre kan ni!



nej men det här håller inte. vad var det jag sa till er, vi måste le. och egil vad gör du egentligen?



förlåt!! jag ska aldrig mer klaga på dig egil! jag lovar! aj! inte mitt öra!



nej! nu räcker det! örat var droppen! nu tänker jag posera lite med leah istället!

 

sådär ja! förresten. har jag berättat att jag kan klappa händerna nu? det kan jag och så är jag en fena på att spela på läppen. gärna med en massa mat i munnen. det låter roligare då!

 



men mamma då - leah är ju assöt!



nej nu vill jag att alla kompisar ska få vara med på sista bilden! BUS!




Kommentarer
Postat av: Mona

Va härlig Noah är :) Har inte varit här på länge så jag tänkte lämna en kommentar efter mig :)Du skriver så klockrent jossan.. Skulle va jätte kul om vi o pojkarna kunde ses nångång snart :) Kram Mona, hälsa sadde!

2011-02-24 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0