Publicerat: 2011-02-15 Klockan: 11:51:41

alla <3 dag



noahs första alla hjärtans dag utanför magen. förra året var han med i paris! detta år fick han en mjuk kaninskallra och var överlycklig;)

 

hans mamma fick en massa godsaker.... det var det nyttiga livet. jag tror jag tar en break i några dagar och fortsätter sen. detta måste ju betyda att noahs pappa sålika min man tycker att jag är så slimmad nu att det är okej att frossa...;) skämtosido. mannen min köpte bara en massa saker som jag älskar och använder frekvent! thank u my dear. fick även en gullig insändare i tidningen!

 



förra årets alla hjärtans dag;


Kommentarer
Postat av: Milla

Du har en för gullig man du och jag skulle definitivt tolka det som att du kan äta godsaker ett tag till =). Puss

2011-02-15 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0