Publicerat: 2011-02-06 Klockan: 15:17:14

30-årsfest

igår var det dags för min mans 30-årsfest. jag gick till vicky för att fixa hår och smink och blev mycket nöjd med allt! dit kommer jag gå fler gånger då det vankas storfester!



jonas, pappa och svärfar ställde upp och poserade innan festen drog igång.



likaså bahareh och jag!



efter mycket om och men fick vi sadde att slita sig från spotify och komma med på en gruppbild.



mingelbilder!



jecka rockar loss med faster!



jecka, milla, jag o stina.



erika o danne hänger vid baren.



mi love och jag.



osse o dannemannen skålar.



kusinerna.



danne o jyri.



thomas o matte fann vad varann och diskuterade kanske mer än hårdrock?



tom och david.



avslutar bloggen med denna bild.



grattis i förskott älskade man och tack alla som var där och gjorde mannens 30-årsfest till en riktigt härlig kväll.

Kommentarer
Postat av: María

Ser ut att ha varit hur roligt som helst :-)

2011-02-06 @ 17:23:58
Postat av: Lena & Elsa

Hehehe det hade räckt med sista bilden för att övertyga mig att ni hade hur kul som helst. Fan vad snygg du är morsan!!!!!

2011-02-06 @ 17:28:51
Postat av: Milla

Tack för en riktigt trevlig kväll, hade hur kul som helst fast det var inte lätt att agera dj till en sån blandad skara, puh =). Du var skitsnygg och skittolig under hela kvällen och det är såna här fester som gör att man saknar partandet. Puss

2011-02-06 @ 19:12:57
Postat av: Milla

Tack för en riktigt trevlig kväll, hade hur kul som helst fast det var inte lätt att agera dj till en sån blandad skara, puh =). Du var skitsnygg och skittolig under hela kvällen och det är såna här fester som gör att man saknar partandet. Puss

2011-02-06 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0