Publicerat: 2011-08-29 Klockan: 21:25:42

arma lilla flicka....

ojojoj vad jag led med den lilla flickan som höll i sitt första zumbapass någonsin idag. det var en pina. från första steget till det sista.

zumba är känt för att vara fartfyllt. det här passet var ett riktigt bra sömnpillar. ja då förstår ni nivån.

den arma lilla flickan bad om ursäkt ca 25 gånger, hon tittade på klockan minst 15 gånger och jag kände hur hon önskade att varje minut kunde passera som 10 minuter. det gjorde ont i mitt hjärta när en efter en av deltagarna gick. men jag kan inte klandra dem. hade jag inte brytt mig om den arma lilla flickans känslor hade även jag gått och kört på en crosstrainer istället.

det var plågsamt att vara i rummet.

allt hade kunnat undvikas genom tre enkla saker;

1. ha en spellista på en och samma cd
2. hon kunde ha deltagit på ett zumbapass innan hon blev ledare
3. hon kunde ha kört passet själv innan hon ställde sig i ett rum med ca 25 zumbasugna människor

jag kan sammanfatta passet i denna mening;

jag behöver inte byta träningskläder till onsdagens pass.

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja usch det var jobbigt att se henne och jag hade så önskat att hon var lite mer förberedd eller nåt i alla fall. Ja kör hon näst vecka får det nog allt vara bättre när man är duktig och tar sig iväg.

2011-08-29 @ 22:47:57
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Åsa

Eller hur, håller absolut med om sparkarna. Såå myyysigt. Synd att inte männen kan känna det på samma sätt som vi gör. Duktig du är som tränar! Heja Heja! Kraaam

2011-08-30 @ 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0