Publicerat: 2011-04-09 Klockan: 09:14:44

magsug...........

...... jag är ensam i lägenheten. det har hänt förr sen vi fick en till familjemedlem.

men nu suger det i magen. jag sa precis hejdå till noah och sadde. jag ska inte få se dem förän 16.30 - IMORGON!!!

hjälp. vad har jag gett mig in på?

1,5 dygn utan ninni. hur ska detta gå till?

till och med så några tårar droppade ner för kinden när jag stängde dörren efter min vinkande ninni. men ninni kommer ha det alldeles utmärkt. nu ska han bada med sadde och farfar och sedan kommer farmor från stockholm och stannar tills imorgon.

jag kommer med ha det alldeles utmärkt. jag ska ta tåget till sthlm och ligga på spa med charlotte och stina. det kommer bli jättebra. men det suger i magen......


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner verkligen igen känslan. Man vet att de inte skulle kunna ha det bättre men ändå kan man inte låta bli känslorna... De kommer få det hur bra som helst, önskar dig ett underbart dygn oxå. Tillåt dig att njuta! Kram

2011-04-09 @ 10:27:51
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com
Postat av: Therese

Det blir som en kuslig känsla när man är själv hemma. I alla fall här. Jag blir rastlös och bara irrar omkring... :)

Ha en riktigt riktigt skön helg i S-holm! Du är värd all lyx och flärd i hela världen!

Stor Kram.

Vi kanske kan ses i veckan som kommer i "vardagen" igen. ÖF på torsdag?

2011-04-09 @ 10:48:06
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0