Publicerat: 2011-04-19 Klockan: 09:12:00

dag 22: en bild på en tid du saknar



ja alltså.. jag saknar inte att vara gravid. jag tyckte inte om det. fysiskt. men en sak som jag faktiskt saknar är tiden då jag trodde att allt skulle bli som jag tänkt mig.

misstolka mig inte. jag älskar det liv vi har nu och noah är mitt allt. men jag saknar den där bekymmerslösa tiden. när vi hade små gulliga vardagsproblem och såklart även större problem. men vi hade inte de problemen som existerar idag. de som existerar och de som handlar om det finaste jag vet. vår noah.

då var det bara rosenröda drömmar. nu är det verklighet. på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: Milla

Förstår dig gumman, att den där underbara längtan kommer med nåt som man absolut inte förväntade sig och som får hela livet att förändra sig. Ni har verkligen fått världens underbaraste Noah men man får faktiskt önska att hans första år hade fått bara handla om amning och att se alla härliga utvecklingsstadier. Puss

2011-04-19 @ 10:34:07
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Ja tänk vad livet förändrades när man fick veta att allt inte var som det skulle med sin lilla bebis :-( Inte alls det man längtat efter och förberett sig för. och för er blev det ju bara mer och mer ! Men oj så långt vi/ni kommit idag med våra små hjärtan ... Och så underbar liten kille ni har !!

Stor kram Jossan !

2011-04-19 @ 12:07:14
Postat av: Carolina

Tycker du var otroligt vacker som gravid...förstår dig till 100% gumman..kramar

2011-04-19 @ 13:50:23
URL: http://blogg.mama.nu/noelvaldeoss
Postat av: Maria igen

hihi kul att se maken där bak i spegeln oxå :-)

2011-04-19 @ 19:56:10
Postat av: Linda

åh, jag känner igen mig precis i de känslorna.

När man var gravid så oroade man sig för de små obetydliga sakerna som inte betyder ett förbaskat dugg idag.

Och dessa planer man hade, förväntningar, som har fått läggas lite på is eftersom allt blev upp och ner från första stund.

Men vi växer och blir starkare för varje dag genom alla dessa prövningar som inte borde ha funnits.



ps. tycker också att du var otroligt vacker som gravid, själv så såg man ut som en träskpadda i 9 månader...och lite till :)

2011-04-19 @ 20:25:43
URL: http://tovemingroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0