Publicerat: 2010-09-09 Klockan: 10:28:43

officiellt



nu är det officiellt. när man tar bilen ut till landet för att dra upp båten - ja då är det höst!

så nu är det höst för i helgen åkte båten upp på land och noah och jag hängde uppe vid stugan istället för nere vid båten. det var riktigt skönt som omväxling. det visade sig att det börjar närma sig jul också för vi fick beställa böcker och filmer (solsidan!!) av ungarna som sålde jultidningar.

är någon sugen på att köpa jultidningar så hör av er så skickar jag ungarna till er!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja skicka ungarna hit ! ;-) hihihi

2010-09-09 @ 15:10:35
Postat av: Johanna

oj jultidningar redan! :)



köpte från grannen förra året, men fick aldrig dem, så tänker inte beställa av dem i år.

2010-09-09 @ 20:45:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

och jag tror inte du skickar dem ända till skåne va? I så fall får du själv följa med dig så jag får träffa dig _:)

2010-09-09 @ 20:46:08
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0