Publicerat: 2010-09-26 Klockan: 13:03:56

kroppen....

japp. det var ju det där med kroppen.

just nu har den verkligen sett sina bästa dagar om man säger så. nu är det mer än tre månader sen noah kämpade sig ut ifrån livmodern. nu borde jag kunna börja ställa lite krav på att min kropp ska lyssna på mina omställningar.

men vilken tid det ska ta!

av de mäktiga 22 kg jag gick upp så har jag 9,5 kvar. det är MASSOR!

kom igen för fan kroppen, samarbeta lite med mig nu.

jag är sjukt nyttig mot vad jag var när jag var gravid.
jag har börjat träna igen.
jag går promenader.
jag gör styrketräningar hemma.
jag ammar.

men kroppen strejkar.

jaja. skam den som ger sig.

idag var ett steg i rätt riktning när jag kom till gymet innan det ens hade öppnat;) det är vuxenpoäng det!



precis innan jag blev gravid. jag har sagt att jag ska vara där när sadde fyller 30 år. det börjar kännas som en högoddsare.......

Kommentarer
Postat av: Maria

Himla fin bild på dig ! Du kommer nog dit igen :-)

När fyller han 30 då ??



Tycker du är skitduktig som redan börjat träna !

2010-09-26 @ 13:26:08
Postat av: PB

Med din viljestyrka kommer du nå dit! Men ska säga att det är mycket svårare efter man har fått barn att gå ner. Jag kämpade ganska länge innan det började visa resultat. Men skam den som ger sig!! Jag har 8 kg kvar så jag vet hur du känner.

2010-09-26 @ 16:12:43
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: linda Liljeblad

Du fixar det!! Synd att jag har ett kass knä annars skulle vi kunna ta oss till vrinnevi o leka `jaga kanin` . ( Inte koka kanin alltså hehe )

Du är sjukt snygg på bilden!!

2010-09-26 @ 20:49:13
URL: http://[email protected]
Postat av: linda Liljeblad

Synd att jag har ett trasigt knä annars skulle vi kunna ta oss till vrinnevi o leka `jaga kanin ` !

( alltså inte koka kanin ) hehe

Du är skitsnygg på bilden!!

2010-09-26 @ 20:51:19
URL: http://[email protected]
Postat av: linda Liljeblad

oj trodde inte det första kom med. Tjatigt.

2010-09-26 @ 20:52:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Vickan

Med din styrka o vilja så kommer du gå ner dom där kilona ska du se! Men en liten "tröst" eller vad man nu ska kalla det... Jag kom i mina gamla favoritjeans när Cornelia var 1½ år... typ samtidigt som jag fick veta att vjag var gravid igen ;)

Jag ville igentligen bara säga att det går, men eftersom du var så väldigt smal innan så kan de ta lite tid att tappa de sista.... Men du KOMMER klara det!!

Styrkekram

2010-09-29 @ 21:49:23
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0