Publicerat: 2010-09-12 Klockan: 22:10:59

inception

inception, 2010. regi christopher nolan.

en sci-fi film som är på en "enkel" nivå. inte rymdhjältar eller liknande utan filmen handlar om drömmar och hur man i drömmar kan stjäla någons tankar eller plantera in en tanke. med filmen memento så har christopher nolan vunnit mitt hjärta. denna film är riktigt riktigt bra. men jag hade alldeles för höga förväntningar och på så sätt blev jag aningens besviken. den var aldrig så svår som jag förväntat mig men nu satt jag ju på spänn och koncentrerade mig från början så det kan ha varit anledningen till det.

eller så tappade filmen lite för att jag inte kunde följa den helhjärtat då tankarna fanns hon en liten prins som inte var i närheten;).

betyg 4 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0