Publicerat: 2010-10-30 Klockan: 18:28:32

utmanad

jag har blivit utmanad av jenny!

4 tv-program jag gillar; desperete housewifes, amazing race, hells kitchen och dexter.

4 saker jag har gjort idag; varit på sf med milla, sett på 3 desperete housewifes avsnitt, umgåtts med min familj o syrrans familj och badad noah.

4 saker jag längtar efter; noahs kommande operation (för att bli av med påsen!), millas o min fest, noahs välkomstfest och min helkroppsmassage som jag ska få på måndag!

4 saker på önskelistan; ett friskt liv för min familj, pengar för att bli helt skuldfri, nå min matchvikt och mängder av resor.

4 saker jag avskyr; trångsynthet, diskriminering, våldsbrott och elaka människor.

4 saker jag tycker om; min familj, mina vänner, filmer och träning.

4 saker jag har ätit idag; tzatziki, kycklingfilé, potatisklyftor och sallad.

4 saker om mig själv; jag är oftast glad, jag ser möjligheter istället för problem, jag är hjälpsam och jag är effektiv.

4 personer som jag utmanar; milla, pb, carolina, lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0