Publicerat: 2010-10-06 Klockan: 12:41:26

julklappar

oh jag sitter här hemma o beställer julklappar för fullt. det finns en massa saker att hämta hem från internet.

nu är min julklappsbudget klar och klapparna ska börja handlas.

jag hör till en av de få (?) som fortfarande älskar att både ge och få julklappar. en del i min släkt (nämner inga namn) försöker sig på det där att vi bara ska ge till barnen. men oh nej. kom inte här och försök. mig lurar ni inte!

här ska julklappar köpas och ges bort. älskar att se hur folk reagerar på det man har köpt!

och ja.. jag vet att jag är ganska tidigt ute. men min vän milla har redan köpt nästan alla, så jag är definitivt inte värst!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker också det är roligt med julklappar. Roligast att GE men såklart lite spännande att öppna själv oxår :-) Men nu när man har barn är ju det glädje nog att se lyckan i Oscars ( Ja Alice är ju så liten än ) ögon när han öppnar sina paket.



Brukar oxå vara ute i god tid vissa år ... men kanske inte i okt redan ;-) hihi

2010-10-06 @ 15:36:20
Postat av: Anonym

Jag brukar ha köpt minst en så här års men i år blir det snålt med klappar, tomten är fattig. Men helt klart är det roligast att ge och se hur glada alla blir :D

2010-10-06 @ 15:54:16
Postat av: Milla

Åh vad härligt att sitta och fixa och trixa, ska nog säga till Oskar att vi ska sätta oss och bestämma vad vi ska köpa till alla =). Och jag är också som ett litet barn som älskar att få och älskar att ge. Puss puss

2010-10-06 @ 22:59:07
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Setareh

Presenter är bäst! Förutom att det är kul att ge och få så är det överraskningsmomenten osv!

2010-10-07 @ 12:38:46
Postat av: Johanna

oh jag vill vara i din släkt, vi lottar en vi köper till för 100kr, aptråkigt, men men :)



2010-10-08 @ 23:04:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0