Publicerat: 2010-11-02 Klockan: 21:05:57

sanningens ögonblick

då var det avklarat.

första ordentliga träningspasset på 11 månader. det gick ju bra. eller det gick ju.

det gick bra - MEN....

* mina strumpor blev blöta på vägen dit och fick läggas in i bastun för att uppnå önskad torrhetsgrad till passets start - misslyckades..


* när passet kör igång säger ledaren "nu kör vi järnet. sista gången vi kör den här koregrafin innan vi byter" - det innebär att alla har kört den i 3 månader. alla utom jag.


* hopp. det ingår hopp i combat. jag har varit extremt dålig på det där med knipövningar. say no more.


* bh. oj då. stort misstag. skulle behövt ett annat skydd som tränandes ammande mamma.... det misstaget gör jag inte om.


men om man räknar bort dessa små missöden så gick det fantastiskt bra!


Kommentarer
Postat av: Alex

Gott att vara igång igen :) Det är bara köra på så kommer kilona rasa av!

2010-11-03 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0