Publicerat: 2010-11-27 Klockan: 10:03:00

Day 09 – Your beliefs

..........

att du själv väljer din egen väg i livet......

.......... utan att förlita sig på någon annan/ödet/gud eller dylikt.

du har dig själv och givetvis dina närmsta att tacka för saker och ting.. häng inte upp din tro på att någon annan ska göra något åt dig utan gör det själv eller se åtminstone till att det blir gjort.

alla får givetvis tro på vad de vill men för mig är det självklart att tacka mig själv och inte någon annan. eller tacka läkarna och inte någon gud. tacka mina vänner/familj och inte någon gud...... likaså är det lika viktigt för mig att inte lägga skuld på någon annan utan istället reda ut det själv med hjälp från andra.

så är det för mig. vill jag förändra något så tar jag själv tag i det eller ber någon att hjälpa mig.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Extremt kloka ord Jossan :)

2010-11-28 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0