Publicerat: 2010-11-26 Klockan: 12:23:00

Day 08 – A moment

ett ögonblick?

vilket som helst?!

det ögonblick då noah lades på mitt bröst efter en hård match. det ögonblicket ska jag nämna med några ord.

det är mitt mest underbara ögonblick någonsin och tyvärr har det minnet skuggats bort av det som kom senare.

men helt plötsligt så kom det en liten människa. min lilla människa. vår lilla människa. vårt lilla barn. vår egen lilla skapelse. den mest perfekta lilla människa jag någonsin skådat. ett litet knytte. en liten nykläckt. han låg där och gormade lite och snuffade och buffade. vår lilla människa.

i just det ögonblicket slutade klockan att slå och tiden stod stilla. det fanns inget annat i rummet förutom lilla knyttet, jag och min man.

visst det var tre personer son höll på att sy mig samtidigt i det allra heligaste - men det FANNS INTE. det var bara vi.

det är det största som hänt i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Tiden stod som still...vi måste låtsas hemma att du föder Noah på nytt. vad säger du? Puss

2010-11-26 @ 12:45:47
Postat av: Milla

Okaj sadde, du förstörde den fina känslan jag fick av att läsa blogget men den meningen =). Men i alla fall vilket ögonblick det är, helt otroligt. Puss

2010-11-26 @ 13:10:29
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Fina ord .. så sanna ! och jag känner igen det precis som du beskriver det .. skillnaden att jag gjorde ett kejsarsnitt då .. eller ja .. TVÅ ..

2010-11-26 @ 13:57:33
Postat av: Lena

Visst är det häftigt, och man kan ALDRIG förstå det om man inte upplevt det. KRAM

2010-11-26 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0