Publicerat: 2010-11-25 Klockan: 13:26:00

Day 07 – Your best friend

jag är lyckligt lottad. jag har så många fina vänner. sådär många fina vänner att det egentligen är omöjligt att säga att en är min bästa vän. de är fantastiska mina vänner. de är utspridda i stockholm, malmö, norrköping, norge och lite varsom. men det känns som de alla bor en minut ifrån mig. för det är där de är. precis bredvid mig. som om de satt bredvid mig i soffan. men av alla dessa fina vänner som stöttar och som är så underbart roliga, sköna, underbara, roliga, finurliga, extrema och tokiga så har jag en som jag vet gör ALLT och lite därtill.

en som jag kan ringa till närsom. en som gör vad som helst för mig och min familj. en som ställer upp fast hon själv har 100 saker att göra på listan. en som lyssnar och kommer med goda råd. en som vågar ge de mer obekväma råden som man inte alltid "vill höra". en som jag bara kan ligga på soffan bredvid och jäsa utan att vi behöver göra mer. en som jag sedan ett par år tillbaks har fastnat för och som jag kommer hålla fast vid tills döden skiljer oss åt;)



här är hon. min stöttepelare i vått och torrt och i ännu våtare väder.


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj inte illa att ha en prinsessa som bästa vän ;-)

2010-11-25 @ 13:33:52
Postat av: jessicassica

vad fint du skriver.Man är lycklig lottad när man har så fina vänner puss vännen

2010-11-25 @ 19:34:59
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint skrivet!

Camilla är en underbar person.

Kram // Anna

2010-11-26 @ 10:22:06
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Milla

Åh jag började gråta när jag läste detta för dessa underbara ord. Skulle någon be mig att beskriva dig så skulle jag kopiera den texten rakt över för den stämmer åt ditt håll med. Älskar dig hjärtat och tack för att du gjorde min dag och vecka. Puss puss

2010-11-26 @ 12:33:02
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0