Publicerat: 2010-11-21 Klockan: 10:39:00

Day 03 – Your parents

det här är mina pärlor till föräldrar.

 

de som uppfostrat mig till den jag är idag. de som lärt mig att jag måste våga själv och stå för det jag tycker är värt att kämpa för. de som lärt mig att det är okej att tycka och tänka olika. de som trots att de skämt bort mig lärt mig att bli självständig.

 

de som fått mig att tro på mig själv när jag har dalat. de som till 110% alltid backar upp mig och står bakom mig vad jag än gör - för de vet att de har uppfostrat mig till att ej göra ALLDELES för tokiga saker. de som under hela min uppväxt stöttat mig med allt ifrån läxläsning till pojkvänsbekymmer till fritidsintressen till pengaproblem till hantverksproblem till skjutstning till hjälp med noah.

 

de som älskar mig och resten av min familj över allt annat och som jag vet bara är ett telefonsamtal bort oavsett vad som hänt - litet som stort, dag som natt.

 

det är mina föräldrar det. viktigast av allt. det är de som är min modell nu när jag själv är förälder. det är en blandning av de två jag själv vill vara för noah.

 

jag älskar er!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina ord ! Precis så skulle jag beskriva mina föräldrar. Finns alltid till hands och ställer upp i vått o torrt !

2010-11-21 @ 11:33:42
Postat av: linda Liljeblad

Va fint Jossan! Förstår att du är stolt.! kram

2010-11-21 @ 20:26:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0