Publicerat: 2010-11-20 Klockan: 10:23:00

Day 02 – Your first love

min första kärlek. det blir svårarbetat. vi tar en miniresumé om de som berört hjärtat mer än andra.

som liten flicka blev jag kär i en pojke på mitt dagis (ja då hette det faktiskt det). han hette daniel och jag ritade en teckning till honom som frieri.

sedan blev flickan kär i hästar. jag sa att jag älskade djur en gång i tiden.

flickan blev en liten större flicka och då blev jag och alla andra tjejer i klassen kära i en kille. vi skrev kärleksbrev och frågade chans.

när flickan blev en liten ungdom blev hon kär igen. även denna gång i en klasskamrat. det var en kille med fart i och helt plötsligt öppnades en ny värld.

när den väldens kraschade i tårar kom min första "riktiga" kärlek. fredrik. vi var tillsammans i många år och är än idag vänner.

jag var även odödligt kär i edin.. encyklopedin. kommer aldrig glömma det ordet;) sinisa och dinko fanns även de med på ett hörn.

sen kom pierre och vi hade det bra i många år. även vi är goda vänner idag. mycket bra vänner till och med.

men nu och för evigt kommer mitt hjärta hålla sadjad och noah kärt. mitt hjärta klappar så starkt för de två. på olika sätt men även på samma sätt. faschinerande känsla och jag är tagen. tagen på riktigt av de starka känsloyttringarna jag känner.

mi love - min själsfrände - mitt allt.


Kommentarer
Postat av: PB

Josefine hjärta Sadjad :)

2010-11-20 @ 13:22:53
Postat av: Milla

Gullungar, ni är verkligen menade för varandra och det är häftigt hur vägen kan leda en framåt. Puss

2010-11-20 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0