Publicerat: 2010-05-22 Klockan: 18:50:57

mixed up



i torsdags var vi på två öppet hus. först på tamburinen på e´s skola och sedan på smedbyskolan för gustav o emil. grabbarna uppträdde så fint så! skickar med kanonkulan på en bild oxå;)



igår kom experts butikschef hem till mig, sålika pierre, sålika min exman, sålika en av mina bättre vänner;) han lämnade över en systemkamera. (som han nog ber till högre makter över att jag ska bli nöjd med) han fick givetvis bli första testperson, ja förutom e då. än så länge är kameran och jag överens.



jag var tvungen att föreviga mina/min hobbitfötter/fot. som ni ser är den högra äckligare än den vänstra.



som ni då förstår är det inte mina stackars fötter som ska klämmas in i dessa 5 par utan dessa är ju skruttens 5 par skor. skrutten brås redan på mamma och har fullt med pjux.



tavellisten ovanför spjälsängen i skruttens rum.




min man stödjer mustachkampen! han har påbörjat iaf. vi får se när han avslutar....



idag har vi gjort bland det sista i förberedelserna inför skrutts ankomst. steriliserat en massa nappar och flaskor o dylikt. tror sadjad slängde i allt som gick att slänga i. vi har packat väskan till bb och vi har återigen försökt ge oss på försäkringskassan. men min e-legitimation vill inte... och det är bara på kassans sida den inte vill.

jag får ringa dem på måndag!



det blev inget kolmården. så kunde man inte göra.... så det blev busfabriken. men det var en hit det med. efter busfabriken frågade e efter djuren men det var helt okej att vi ej åkte dit. så det blev en tur till maxi i kundvagnen istället;)


Kommentarer
Postat av: Milla

Härliga bilder och en härlig dag =). Undrar bara vart bilderna på skrutten ska få plats =)

Puss puss

2010-05-22 @ 20:40:36
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Josefine

de har jag en massa ramar till som ännu är outnyttjade;)

2010-05-22 @ 20:41:39
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

kameran var jätte bra =) gud vad skor skrutten har redan =) tack för idag

2010-05-23 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0