Publicerat: 2010-05-31 Klockan: 04:05:10

Nu är kl 4.02. Tydligen gjorde jag något l...

bild0341 (MMS)

Nu är kl 4.02. Tydligen gjorde jag något ljud ca 3.10. Så mannen på bilden väckte mig för att jag skulle sluta. Bara det att sen dess har jag varit klarvaken. Nu ligger jag i sängen o läser o lyssnar på mannen på bilden som snarkar. Det ljudet är inte sövande. Kanske kommer jag somna om - om inte får jag nöja mig med knappt 4 timmars sömn inatt. Jag tror inte ens jag utgjorde något ljud. Ska bli mycket intressant att höra med mannen på bilden efter natten vad jag gjorde som var så hemskt att han inte kunde sova. Vi pratar om en man som kan sova även om en mistlur skulle tjuta vid örat på honom. Jag spekulerar i att han drömt något och fått för sig att jag gjort något. Hmm. Nej jag är inte bitter. Nej då. Mannen på bilden ska få stå till svars sen. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du kunde somna om =)

2010-05-31 @ 11:02:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sadjad

Vilken dåre han på bilden verkar vara...men ganska söt!

2010-05-31 @ 12:47:55
Postat av: Josefine

nej jag kunde inte sommna om. men jag är ganska pigg för det. än så länge....!

2010-05-31 @ 12:57:54
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0