Publicerat: 2010-05-04 Klockan: 08:20:05

glass

ikväll ska jag få glass! det får jag iochförsig nästan varje kväll. men ikväll ska jag få glass på halvars om bara solen behagar att lysa under hela dagen.

jag ska fan äta middag på halvars då och ta en sån där jättemeny! nu måste solen fortsätta lysa för nu har jag ställt in mig på en sån där jätteglass!

jag ska träffa maria efter jobbet och hör och häpna det var faktiskt hennes förslag och inte mitt om en halvarsglass!

imorgon är det dags för gangstarparty hemma hos mig om säljaren behagar att dyka upp. hoppas det. hon känns lite opålitlig men jag hoppas att jag får omvärdera mina tankar om henne!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Haha nu fattar jag varför du inte ville ha middag...Puss

2010-05-04 @ 16:27:19
Postat av: PB

Ja det får vi hoppas att hon gör, annars blir jag arg ;)

2010-05-04 @ 16:29:03
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0