Publicerat: 2010-05-18 Klockan: 20:15:37

13 dagar kvar......

nu är det officiellt..

nu börjar jag bli trött, tung och osmidig som bara den..

det är då det är officiellt...

min nedräkning har härmed startat.

jag ska jobba i 13 dagar till. det är nog vad jag precis kommer klara av.

min sista dag är den 4 juni och då är det 10 dagar kvar till beräknat kläckningsdatum.

nej nu är jag alldeles för seg för att sitta här. dags att bege sig till soffan.

en sista sak - idag gick jag in i vecka 37......... förstå! 37... redan. hmm...

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag fick nästan lite panik idag när jag fattade att du hade två och en halv vecka kvar, saknar dig redan =)

2010-05-18 @ 21:31:04
URL: http://www.cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0