Publicerat: 2010-03-14 Klockan: 09:32:11

välkommen till ditt nya liv calle



igår var det dags för dop ute i en kyrka i häradshammar. caroline hade sagt att det skulle ta 45 min dit men det tog 21 min dit så vi var ganska först;)



dopet var fint och ljust och calle välkomnades av prästen till sitt nya liv! han var helnöjd med det och sa inte ett knyst under hela tillställningen.



carolines syster annika är en av de tre faddrarna. titta in calles fina skjorta som han hade på sig under dopfikat!

tack calle med familj för en härlig tillställning!

Kommentarer
Postat av: erika o emma

åh vad mysigt det såg ut. Synd att vi inte kunde vara med! Hoppas du kalasade på allt gott för min del med. hehe

2010-03-14 @ 12:29:37
Postat av: Caroline

Haha... bara för att du kör som en biltjuv! Nä skojade bara. Tog ju i lite med tiden om ni skulle köra vilse.

Ja han är en väluppfostrad gosse min lille Calle. Mysigt och kul att ni kom och tack för de fina presenterna till både mig och Calle. Puss och ses på torsdag

2010-03-14 @ 12:42:07
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilken fin mage du har jossan!!

2010-03-14 @ 16:32:19
URL: http://annasphotography.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken underbar mage du har! Min putar ut rätt bra den med :-)

2010-03-15 @ 08:40:16
Postat av: Anonym

åå nu blev jag bebisjuk :D

2010-03-20 @ 20:20:23
URL: http://sarah.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0