Publicerat: 2010-03-18 Klockan: 18:58:20

utmaning

jag har blivit utmanad av PB så here it goes...

vad är lycka för dig? 

att känna glädje när jag vaknar på morgonen inför en ny dags utmaningar. att må bra tillsammans min man, familj och mina vänner utan att det behöver hända något hela tiden. helt enkelt att vara tillfreds och nöjd utan att känna krav. lycka är även att möta ett barns blick och få vara delaktig i den livslust som knaten känner och förmedlar!


vad gör du inte den första tiden i ett förhållande?
 


fiser (helst inte senare heller;)...), går omkring helt osminkad och i gräsliga myskläder. 


nämn 3 bra tidsfördriv enligt dig? 

slösurfa, läsa en bok/tidning och titta i fotoalbum.


vad gör du när du är ensam hemma & ingen ser dig? 

vad gör jag? dansar lite kanske, sjunger och inte så mycket värst annat. jo jag går på toa med öppen dörr!

hur VILL du att ditt liv ska se ut om 5 år? 


då vill ja att skrutt ska vara en alldeles förträfflig 4 åring (snart 5!) och kanske ha ett syskon på 1,5 år. kanske bor vi kvar eller så har vi flyttat till en större lägenhet eller på sin höjd ett radhus. jag har nyss kommit tillbaks till jobbet efter en andra mammaledighet och livet bokstavligen leker som det gör med två småbarn!

du får på något magiskt vis en utbildning betald & färdigstuderad på ett kick! Vad är du nu utbildad till?
 


ja eftersom jag redan känner att jag hittat hem rent yrkesmässigt så kan det nog på sin höjd vara att jag är specialpedagog kanske.

vad är du mest stolt över? 


att jag är nöjd med mig själv som person och kan stå för de beslut jag tagit och tar i livet!

vad ångrar du mest?
 


ångrar inte mycket. ångrar nog faktiskt ingenting. inget stort som är värt att skriva här iaf. det skulle i sånt fall vara att jag försökt vara på tusen platser samtidigt ibland. det lyckas man sällan med...

världens bästa musik?
 

ja ni... eminem, marilyn manson, rammstein, nirvana............

Jag utmanar i min tur: Milla och Erika


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Var stoltb över dig själv...har du all rätt att vara!

2010-03-20 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0