Publicerat: 2010-03-26 Klockan: 08:29:23

spa

imorgon åker syster och jag på spa med mamma. vi har blivit bjudna på en helg med spa och god mat och inte minst avslappning!

jag ska få någon sorts gravidmassage som jag trånar efter!!

känns som denna avslappning kommer helt i rätt tid!

förra veckan körde vi med 2 man kort på jobbet. sedan var det stödfamiljshelg och denna vecka har vi kört med 1 man kort på jobbet. så nu behövs det återhämtning! lägg till att det har varit kvällsmöte och att jag haft något att göra varje kväll tror jag!

ikväll ska det bli pink ladies och jag hoppas att jag kan hålla ögonen öppna även mellan ca 21.50-22.20 som är min magiska sovtid. då brukar jag ta en sömnpaus i soffan för att sedan fortsätta vara vaken eller gå och göra ordning mig för natten. så ser mina kvällar ut nu för tiden;) gravid och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0