Publicerat: 2010-03-03 Klockan: 21:41:07

skrutt är självständig

nu är skrutt så pass "stor" och självständig att h*n troligtvis skulle klara sig utanför livmodern. det mina damer och herrar - det är stort!

jag har en självständig liten bässe där inne. en självständig liten bässe som kickar, bubblar, ger sig till känna när jag klappar magen och som styr allmänt mycket därinne. en styrig bässe. sådan mor sådan bässe. för far lär bässen inte brås på då far helst av allt ligger helt still;)

vecka 26 idag. om 14 veckor är det beräknat att komma en skrutt till vår familj. skrutt är mer än välkommen! vi älskar dig redan så du kommer bli helt överöst av kärlek!!

skrutten är numera så självständig att h*n får en egen kategori från och med idag!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

bjässe haha...jag han/hon kommer verkligen bli överöst! Puss

2010-03-04 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0