Publicerat: 2010-03-11 Klockan: 21:47:29

gustav fyller tvåsiffrigt



min äldsta gudson har blivit tvåsiffrig! det är inte klokt. grattis gustav på 10-årsdagen.



min andra söta gudson!! han får vänta 2 år på att bli tvåsiffrig!



gustav hade fått en mobil. den var nog mest populär. så nu har jag fått mitt första mess av den "lilla" pojken.



emil fick känna sin kusin. "nu, och nu. och nu. den sparkar ju hårt!!" emils kommentarer om lilla skrutt.



vecka 27 som sagt. då ser magen ut såhär! liten enligt många. stor enligt mig!

pappa var på bodyshop för att köpa ett stift för att ej få bristningar åt mig idag. när han lämnade in lappen hade de sagt; ska du bli morfar? hihi.. tydligen vanligt att köpa det stiftet!

Kommentarer
Postat av: Milla

Den börjar bli stor och snart kommer du att vara gigantisk =). Puss

2010-03-13 @ 19:05:30
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: PB

Vilken fin mage :D

2010-03-13 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0