Publicerat: 2010-03-29 Klockan: 18:50:21

3.44

det var tiden då jag vaknade. sen dess har jag hunnit fundera en massa, jobba, varit hos barnmorskan, köpt en babyvakt, varit hos conny, träffat walle och ungarna, varit på info på försäkringskassan, fikat på stan, varit social hos pappa och hyrt släp på statoil!

puh!

nu lagar sadjad mat!

jo då nu är vi lite klokare angående allt med försäkringskassan. ca 57 % av vår nuvarande lön kommer vi få när vi tar ut 5 dagar i veckan sen. men om man inte sparar minst 8000 kr i månaden som vi gör nu så borde det gå vägen! plus ett barnbidrag, plus pengarna som vi faktiskt har sparat!

vi måste bara få ihop pengar till vår resa om ett år! annars blir jag missnöjd!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det tror jag ni kommer fixa galant =)

2010-03-29 @ 19:34:49
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: PB

Vi har sparat 1000/månad för att kunna resa nästa sommar. Sen kanske man inte har möjlighet att spara så mycket som ni gör nu. Väldigt smart av er att spara ihop en buffert innan för pengarna går åt sen kan jag lova. KRAM

2010-03-29 @ 20:47:50
Postat av: Josefine

jag känner att jag måste tillägga att alla 8000 absolut inte går till barnkapitalet utan till olika konton. för annars skulle vi ha hur mycket som helst att röra oss med när bebis väl kommer...! puss

2010-03-29 @ 20:57:11
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0