Publicerat: 2010-06-25 Klockan: 16:09:10

släktträff på sjukan



en stolt kusin som längtat efter noah!!



en till stolt kusin som myste med noah!



vilket gäng!!



gustav med noahs fossing!



emil och noah tittar på varandra i evigheter!



fastrarna fick träffa noah för första gången!



världens mysigaste bebis!

idag är det midsommar... en av de högtider jag brukar älska. men det känns inte riktigt som vanligt i år. tur att midsommarafton kommer igen nästa år;)

vi har varit hemma sen elva och packat upp lite, styrt och tvättat. ja eller mest sadde. jag har ammat, vilat och ammat och styrt lite...

snart ska vi till myrbergs som tog över vårt midsommarfirande. tack återigen för att ni gjorde det. om jag inte sagt det tidigare så är ni TOPPEN!!


Kommentarer
Postat av: Sneki

Glad midsommar :)

2010-06-25 @ 18:59:49
URL: http://sneeki.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack gumman, det värmde =) och tack för att ni kom ikväll, då blev det ju nästan precis som vanligt. Ses när vi kommer hem igen. Puss på min lille gudson och hans föräldrar

2010-06-26 @ 00:03:31
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: jessica

gud vad härligt =) skoj med alla tre grabbar , kusinerna de kommer ha toppen ihop kraar

2010-06-27 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0