Publicerat: 2010-06-11 Klockan: 10:28:50

sex and the city 2

sex and the city 2, 2010. regi  michael patrick king.


uppföljaren till den första filmen drygt 2 år efter att den hade premiär. vad hade jag väntat mig? lite mer än detta faktiskt. det kändes som ett 2, 5 timmes långt avsnitt utan riktigt poäng eller klockrena scener. sen så är det ju ändå tjejerna så det är klart att det är en fröjd att se dem ändå!

carrie tvivlar som alltid på sin nutid och framtid, charlotte är orolig och stressad över sin hemsituation, samantha får ej äta sina hormoner i mellanöstern och miranda säger upp sig. där är vi och där får vi följa dem. mest från mellanöstern som ska vara det "nya" mellanöstern men som mest speglar det gamla traditionella mellanöster där de blir faschinerade över att se en kvinna äta pommes genom att lyfta upp sin niqab.

nja.. tro det eller ej men jag klarar mig utan att få se sex and the city 3.

betyg 3 av 5.


Kommentarer
Postat av: Tina

Nu har jag hittat din blogg med =) Håller med dej om filmen..Var inte alls som jag hade tänkt mej!

2010-06-11 @ 12:09:21
Postat av: Mona o Kertat

Du är ju inte ensamm om att tycka så om satc 2 tyvärr, har hört mer negativt en postitivt, fattar bara inte varför ja inte hunnit se den. Får bli nästa v :) Jossan snart e det dax :) gud vad spännande, för mej är det ca 7 v kvar.. Går på havandeskpaspenning nu :) så ja e låång ledig tills min bebbi kommer :) Sköt om er, ja o mohamed önskar er all lycka inför förlossningen och framtiden..

2010-06-11 @ 13:40:35
Postat av: Vickan

Så klockrent skrivet... precis så kände jag med om filmen... ett långt avsnitt som man skrattade åt lite då å då. Blev lite besviken, men man har ju gärna lite förväntningar när dom annars varit sååå bra. Hoppas det går bra nu i slutet av graviditeten och stort lycka till!

2010-06-13 @ 23:17:25
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0