Publicerat: 2010-06-07 Klockan: 10:47:16

Nu är stolen fast i bilen! Bara skrutt som...

bild0346 (MMS)

Nu är stolen fast i bilen! Bara skrutt som saknas. Tack osse för hjälpen:) sitter på expert parkeringen o väntar på att de ska öppna nu. Tydligen vet de inte att folk är lediga. Lustigt;) så de öppnar kl elva. Märklig tid... Måste tydligen uppdatera mig om sådant, jag har nog i min goda tro fått för mig att alla affärer öppnar kl tio. Jag har med andra ord gått på första niten på min första lediga dag! Efter detta bankärende sen lunch med maria:)


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det är nu man får börja lära sig vilka affärer som har det lite mer anpassat för de som är lediga och har barn. Fråga Oskar, han älskar byggaffärer för de öppnar tidigt =).

Saknade dig på jobbet idag, tur att man får träffa dig på fredag om nu inte skrutten bestämmer sig för något annat.

Puss

2010-06-07 @ 22:13:49
URL: http://camilla.myrberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0