Publicerat: 2010-06-10 Klockan: 20:33:16

maja




idag har vi varit och hälsat på det senaste tillskottet! erika och tomas lilla tjeja, emmas lillasyster! lilla maja 6 dagar gammal. hon var så liten och hon var så söt! vi fick uppleva en stor händelse; naveln ramlade av under vår vistelse!



sadjad och jag praktiserade!



hon var så nöjd så och tyckte livet var riktigt härligt att leva! vem vet.. vilken dag som helst har vi en egen liten klimp som vi kan kela med!



rocknroll.... nu bär det iväg till studentfest!


Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla hjärtegull då, hon var inte stor men ack så söt =). Ja snart är det vi som ska komma till er och gosa med skrutten. Ses imorgon. Puss

2010-06-10 @ 22:22:31
URL: http://camilla.myrberg.me
Postat av: RS

Men inte ramlade naveln av på det stackars flickebarnet väl? Låter lite läskigt tycker jag, men jag antar att du inte menade själva naveln utan stumpen från navelsträngen, eller? Ha ha ha! ;D

2010-06-10 @ 22:37:03
Postat av: Josefine

mohaa mohaa.. nej nej hela naveln ramlade av;) okej då jag ger mig. bara stumpen!!!

2010-06-10 @ 22:44:48
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0