Publicerat: 2010-06-15 Klockan: 09:44:06

långsamt

många är de gravida kvinnorna runt mig som har nämnt att den sista tiden är en lång väntan. att de sista två månaderna går man bara och väntar på att bebisen ska anlända.

idag är i stort sett den första dagen jag har "börjat vänta". då är jag på min första övertidsdag nu. vi snackar inga två månader här inte. på sin höjd 2 veckor...

men den stora skillnaden mellan mig och de andra blivande mammorna är nog att jag valde att jobba länge. då fanns det ingen tid till att vänta. förra veckan var det olika ärenden varje dag.

idag är första dagen på den lugna lunken.. och nu kan bebis komma närsom så den där jobbiga väntan slapp jag!

denna dag bjuder på lunch på färgargården med caroline, erika och "valfritt" antal barn;) sen ska jag nog åka ut till landet och njuta av vädret!

Kommentarer
Postat av: PB

Kan vara därför väntan inte blivit så lång för dig. Jag hade gärna jobbat längre med kunde inte det tyvärr.



Tack för igår!! :D

2010-06-15 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0