Publicerat: 2010-06-21 Klockan: 22:41:32

bästa födelsedagspresenten

 

noah på en av sina ultraljudsundersökningar. denna gång var det njurar och urinvägar som undersöktes och ALLT såg strålande ut! fantastiskt. det var den bästa 30-årspresenten jag kunde ha fått! filten noah har på sig har gudmor broderat......! ja hon är faktiskt helt galen!

 



farfar myser med noah!



en av de två tårtor som kom till sjukhuset idag.. herregud! plus att det blev en massa kakor och bullar och dylikt också......




chricka kom på besök och kelade lite med en vaken noah!



ser ni vad lilla noah kan! han kan sitta redan. han är världens duktigaste bebis;)

imorgon ska vi förhoppningsvis gå ut på en promenad i en lånad vagn! det ska bli så underbart om det blir av. allt beror på hur mycket noah behagar att bajsa inatt........... om det behövs koksalt eller inte imorgon = om det behövs droppställning eller inte...


Kommentarer
Postat av: Erika

Önskar er en härlig dag & håller tummar för att ni kommer ut på en promenad!

Så skönt att det såg bra ut på undersökningarna!



Sååå söt är han är goding



STOR Kram/ Erika

2010-06-22 @ 07:18:56
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Milla

Gulleplutt då, han är ju så söt att jag bara vill rymma iväg med honom =). Vad bra att det blev en sån härlig födelsedag och den där tårtan såg inte alls dum ut. Puss puss

2010-06-22 @ 07:47:04
URL: http://camilla.myrberg.me
Postat av: PB

Vilken fin filt!! Håller med Milla tårtan såg smaskig ut! Hoppas ni kommer ut på eran tur med vagnen idag! Puss

2010-06-22 @ 09:11:51
Postat av: Norrköpingska

Hej!

Som läsare av din blogg vill jag ge dig styrkekramar för er kämparglöd!

Jag blir varm i hjärtat när jag läser om allt ni är med om! Ovillkorlig kärlek till ert barn!

När ni minst anar det är ni hemma!



Kram

2010-06-23 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0