Publicerat: 2010-07-27 Klockan: 22:09:14

släktkalas

idag har vi haft släktkalas på landet. kusin rikard var hos oss med hans anna och deras 5 barn! nytillskottet james är 5 dagar äldre än noah och fick låna matildas bärsele ner till sjön!

 

 många mysiga barn, många skratt, mycket minnen och mycket prat!


 

 nell nere vid sjön! jag tycker att nell är en kopia av hur min syster såg ut som barn.



lillasyster nåmi.



oliwer spexar till det!



lillasyster melina!



emil som var först i sjön!



gurra g som är sin far lik!



noah och james hängde loss. de bytte av varandra med sömn, mat, skratt och skrik;)

såhär arg kan noah vara när han inte får som han vill direkt. vet inte vem han brås på.....

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Så söta de två tillsammans och så imponerad jag blir av att ha fem barn, då måste man ha struktur i vardagen kan jag tänka mig. Ser fram emot att få träffa dig och Noah imorgon =). Puss

2010-07-27 @ 23:10:58
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Vickan

Va festligt!! Din kusin med familj träffade vi i Egypten nu i februari! Våra barn lekte o vi umgicks lite vid poolen.... Världen är ju bra liten... ;) Hälsa till dom om dom kommer i håg oss.... Nathalie va ju bara 6 månader och hon var yngst på hotellet... ler

2010-08-08 @ 15:35:36
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0