Publicerat: 2010-07-09 Klockan: 15:24:31

uppvaktad prins

 

ja den här nya lilla familjemedlemmen som har anlänt till oss. den här lilla nya människan som vi lär känna mer och mer för varje dag som går. ja lilla noah alltså. det är mig en uppvaktad liten prins. jag har aldrig varit med om maken om så mycket besök, presenter och hälsningar.

noah är nu 23 dagar gammal och han har nog fått mer paket och uppståndelse än vad jag fått under mina 30 år. *nja det kanske var en liten överdrift.. men dock bara liten...*

vi vill passa på att tacka alla på noahs vägnar. han får tacka er genom små blickar och genom att kika lite på er!

igår var carita, niclas, alva, pb och rasmus på besök!

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag beundrar er som överhuvudtaget orkar ha så mycket besök. När vår lilla dotter föddes "färpuppades" vi och tog inte emot några besök överhuvudtaget den första tiden - självklart undantaget mormor, farmor och de närmaste.

Jag var så rädd när någon höll henne, var så nojjig att folk inte var friska eller hade tvättat händerna. Och då föddes vår dotter, tack någon, helt frisk.

Ni är modiga, godhjärtade och måste ha ett EQ på max!

2010-07-09 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0