Publicerat: 2010-07-24 Klockan: 17:14:59

makalöst

igår fick jag reda på en makalös sak..


tydligen så är det 5 barn som inom loppet på ca en vecka skickats från norrköping till astrid lindgren för att de har någon form av analatresi/vacterl.


i mina öron låter det helt makalöst! var finns de andra fyra familjerna?? är det någon som känner någon av dem så skicka vidare dem till mig tack!


eftersom att det årligen föds 30-35 barn med analatresi och ca 20 med vacterl så låter de siffrorna smått otroliga. men jag har hört det från två håll nu och de hållen är oberoende av varandra..


som sagt! är det någon som känner någon av dessa familjer be dem kika in här och lämna en kommentar och gärna mailadress!



det ska börjas i tid............. manchester united!


Kommentarer
Postat av: mats från föräldragruppen

han är bra söt er son! dock ser kläderna rent förskräckliga ut!! =) vill ni ha lite bra leedskläder istället till han?! ;)



mats

2010-07-24 @ 19:26:07
Postat av: Lena Bågen

Vilken goding, rund om kinderna precis som det ska va.

2010-07-24 @ 19:27:04
Postat av: Erika

Va han växer er goding,så otroligt söt!

2010-07-25 @ 11:13:42
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Av en slump hamnade jag här på din hemsida!

Vår son Albin föddes den 25/6 också med Analatresi.

En lindrig form. Han opererades 4 dagar gammal på Astrid Lindgrens sjukhus. Han behövde ej stomi. Vi kämpar på varje dag med hegarstiften som är så fruktansvärt jobbigt. Morgon och kväll plågar vi honom med denna makabra behandling.

Vi bor i Luddingsbo utanför Norrköping. Vi har också en storebror till Albin som heter Alfred som snart fyller 3 år.

Hör gärna av er!

MVH Therese

2010-07-25 @ 21:55:08
URL: http://www.livetiludden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0