Publicerat: 2010-01-10 Klockan: 15:26:23

ullis 30 år



ullis hade rosa & svart som klädtema.. tur att man hade lite på lager. såhär snygg blir man när det är 18 grader kallt ute och totalt omöjligt att bara gå i strumpbyxor (dock dubbla;)...)



på middagen var gamla klasskompisar som karin och gabbe närvarande! sen kom sandra, elin och emma (tror det var korrekt namn...) vi åt god trerätters och pratade både gamla minnen och aktuella saker. när det var dags för paketspelet så var det dags för mig att lämna galajet och åka hem till min man och lilla e!





idag har vi varit på skridskobanan. jag stod mest still hela tiden då det nästan var omöjligt att glida framåt (ajaj i ryggslutet...) emil, syrran, mamma och pappa var även där.

nu MÅSTE ni kolla på det här youtubeklippet. jag lovar att de 48 sekunderna är värt det!


Kommentarer
Postat av: PB

Bra kämpat Sadde, hade inte gjort det bättre själv ;)

2010-01-10 @ 16:58:09
Postat av: Johanna

Ah men hon var smal och fin på fotbollsgalan så gått ner kilons från förra grav hade hon gjort då iaf :) Vi får väl se :)

2010-01-10 @ 20:15:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det var det nog bara, får väl se på fredag hihi

2010-01-10 @ 20:58:50
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag tycker du var jätteduktig sadde men vi undrade varför du inte hade någon hjälm, är du inte orolig Jossan? =)

2010-01-10 @ 22:11:46
Postat av: Wänéus

HAHAHA jag trodde jag var sämst i landet på isen men jag hade fel....

2010-01-10 @ 22:42:56
Postat av: Annie

Varför har han ingen hjälm?! Och det måste vara kul att höra "Jag tror du gör dig sämre än vad du är". Haha! Kram

2010-01-11 @ 12:32:05
Postat av: Josefine

jag tror han hade fått för sig att hans fru skulle ordna en hjälm åt honom för han var ganska förskräckt när han insåg att han skulle åka utan;)

2010-01-11 @ 13:51:16
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0