Publicerat: 2010-01-28 Klockan: 17:05:00

mina 4 nya grabbar



lars som var för slö för att komma ut och leka!



lillskit och arvid var det mest fart på! de utforskade allt!!



klas tyckte att det var tryggast under filten eller helt nedbäddad i sängen.

det här är då de 4 grabbarna som ska bo hos oss i en månad. de är hur mysiga som helst och vill vara ute och springa och leka varje dag till min glädje. de har just nu fått extra sängen som sin springplats. de äter även vanlig mat, just nu kokar jag ägg åt dem;) men de äter torrfoder också.

julia älskar sina råttor över allt annat (nja kanske att pierre kommer först...). så hon har gjort en helt häfte med fakta om de små.



i denna står allt och lite till!



mys med lillskit och arvid!

så såg jag att det hade efterfrågats en magbild så här kommer dagsfärska. nu kan jag säga att magen börjar växa ordentligt! vecka 21 är jag numera i och skrutten ger sig till känna varje dag! även under dagtid numera.



ser ni... vilken kagge va.. haha. blir ju fnissig när jag tittar på bilderna, ser sprängfärdig ut. och större ska den bli..


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Mysigt med råttor, jag hade en när jag gick på lågstadiet faktiskt. Den enda anledningen till att jag fick den var för att den redan var 3 år gammal(det är väl ungefär så gamla de brukar bli), jag matade den dock med väääldigt mycket vitamin-choklad så den lilla krutgumman blev 7,5 år :)Mysigt med magbilder, du måste då ha den mest vältränade bebismagen jag har sett iaf :D Puss

2010-01-28 @ 18:07:10
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja som sagt det är bara början på magen och när lilla skrutten har kommit och du tittar tillbaka på bilderna så kommer du tycka att du ser gigatiskt ut =).

Mysigt med råttorna, vi får komma och leka någon dag.

Puss

2010-01-28 @ 18:44:15
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Caroline

Definitivt större!

Oh, de där odjuren måste jag komma och leka med! Söta!

2010-01-28 @ 20:24:04
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: PB

Ja tänk vad kroppan pallar, att svälla ut så mycket och sjunka tillbax. Som Carro skrev defenitivt större kommer den bli!! :D. Usch för råttor, håller mig borta ;) Kram

2010-01-29 @ 12:42:46
Postat av: Mona

Grattis jossan och sadde.. helt fantastiskt att va gravid va jossan :) och bli föreldrar :) Jag o mohamed får oxå lyckan att bli mamma o pappa i sommar.. :) är helt överlyckliga ..Lycka till och hoppas vi ses snart! :) Kramar

2010-01-29 @ 16:08:10
Postat av: Josefine

mona - shit så skoj!! när i sommar är det dags? så himla kul! vi kan väl passa på att ses ngn kväll snart! kram

2010-01-29 @ 16:58:08
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

vad skoj med små råtter, vet du ju älskar det, gud nu har magen verkligen vuxigt massor ju. många kramar

2010-01-29 @ 21:33:14
Postat av: Jools

mina alsklingar! nu bolar jag har pa internetcafeet... och det har bara gatt 2 dagar... Men de ser ut att ha det underbart! Jag ar glad att de ar hos er! Pirre tror att de kommer vaga ett halvkilo mer, var, minst nar vi kommer hem:). ta hand om er och babisarna. PUSS fran thailand

2010-01-30 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0