Publicerat: 2010-02-01 Klockan: 22:28:35

den galopperande skrutten

det är vår bebis det! idag hos barnmorskan lyssnade vi på hjärtljuden och skruttens hjärta galopperade på riktigt flitigt. 150 slag i minuten slog det lilla hjärtat! efter det sparkade h*n på en massa i magen. idag har sadjad kunnat ligga och känna länge på magen och känt skrutten flera gånger!

skrutten mådde bra och nästan jag med. järnvärdet var fortfarande dåligt men det hade gått upp lite men fortfarande under det normala. men bm trodde jag hade fyllt på mina depåer som var tömda förut. inte undra på att jag är blekare än vanligt;)

nu ska jag titta till mina 4 små råttisar innan det är dags för sängläge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt att lyssna på hjärtljuden!

Vår lillfis är 3 veckor idag, tiden går så fort!

Vad har du för barnmorska? nyfiken

Vi hade Elisabet Hegg-helt underbar!

Kram Sandra

2010-02-01 @ 22:49:14
Postat av: jessica

hejsan hoppsan vad bra det såg bra ut med e andra mysigt lyssna hjärtljud. ät mer järn!!

2010-02-02 @ 12:35:19
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Det är helt otroligt detta...igår kände jag massor! Puss

2010-02-02 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0