Publicerat: 2010-02-07 Klockan: 20:49:17

antichrist

antichrist, 2009. regi lars von trier.

ja.. jag har fortfarande inte släppt filmen. prologen och epilogen kan vara något av det finaste och mest gripande jag sett på länge. särskilt prologen.

filmen handlar om ett par som förlorar sin son och livet efter den händelsen.

det händer olika saker inom dessa människor och med dessa människor. särskilt mamman i familjen men även med pappan spelad av willem dafoe. vissa bitar är vackra att titta på och andra smärtsamma medan en del är så vidriga att varken jag eller sadjad kan hålla blicken på tv´n.

jag vet knappt vad filmen ska få för betyg och det är möjligt att jag kommer ändra mig när jag smält filmen mer. men just nu ger jag den...

betyg 2,5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

ÄCKLIG, jag hatar henne

2010-02-08 @ 00:09:15
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0