Publicerat: 2010-12-21 Klockan: 21:44:01

the next three days

the next three days, 2010. regi paul haggis.

väldigt suspekt... innan milla o jag gick på denna bio så läste jag kort om filmen och "kände igen den". efter ca 15 min av filmen viskar jag till milla; den här har jag sett. men jag kunde inte helhjärtat inse om jag verkligen hade sett allt eller inte. kunde inte helt placera slutet.

varför? jo för filmen jag hade sett var fransk och hette allt för henne. jag skrev en rad om den som recension i somras; här.

i en recension om den aktuella filmen skriver de att filmen bygger på "allt för henne", jag skulle vilja säga att den i stort sett kopierar den. filmen var så lik att jag fick för mig att jag redan sett den trots att den var på franska.. galet likt!

men liksom allt för henne så var den här bra. fartfylld och jag satt som på nålar trots att jag redan "sett" den.

orginalet fick en 4:a, den här får;

betyg 3,5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Milla

Gud vad roligt på ett sätt att det ändå inte var riktigt samma. Förstår verkligen varför du inte kunde slutet då =). Tack för en härlig kväll och för alla dessa underbara födelsedagspresenter. Puss puss

2010-12-21 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0