Publicerat: 2010-12-21 Klockan: 09:30:00

dricka vatten

det här med flaskor kan vara svåra grejer. de är lite diffusa och svåra att få grepp om ibland. men skam den som ger sig och övning ger färdighet!



hjälp!! den attackerar mig!!



vaddå.. är det inte plasten man ska stoppa i munnen?? nappen säger du.. vilken napp??



jaha. den nappen. varför sa du inte det från början mamma??



men varför kommer det inget vatten? vad säger du.. måste jag vippa flaskan också? nej det är överkurs. det tar jag en annan dag!!

Kommentarer
Postat av: Bahareh

Sitter på jobbet och tittar på den lilla Rio när han lekar med flaskan och apelsinen, så söt. Han förgyller min dag, den lilla prinsen. Faster saknar honom oerhört. Hoppas att du också mår bra.

Det är kul att få följa livet genom hans ögon och dina ögon ockås. Kram

2010-12-21 @ 13:42:06
Postat av: PB

Han är såååå söt Jossan!

2010-12-21 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0