Publicerat: 2010-12-17 Klockan: 09:11:00

Day 29 – Your aspirations

mina ambitioner......

min ambition är att leva varje dag på ett sätt som tillfredställer mig. möta människor med glädje och några vänliga ord eller handlingar (pass it forward).

så att jag kan lägga mig på kvällen utan orosmoln och med att vara nöjd över att jag som människa gjort att några andra människor kanske mår bättre än vad de hade gjort annars.

mina ambitioner är även att jag ska vara den bästa mamman jag kan åt noah, den bästa frun åt sadjad, den bästa dottern åt mina föräldrar, den bästa systern åt min syster, den bästa gudmorn åt mina gudbarn, den bästa vännen åt mina vänner, den bästa pedagogen åt barnen på jobbet and so long so long.

jag kan än så länge balansera detta utan att falla i "duktiga flicka facket". det gäller att finna en balans. i mina ögon är inte den bästa den som gör allt utan den som kan konsten att delegera;)

nja men jag tror ni förstår.

nu ska jag till linda o bli kanonsnygg i håret innan det är dags för noahs välkomstfest!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Bästa mamman till Noah är du absolut ! Inte bara för att du faktiskt är den enda mamman han har ;-) Utan för allt du faktiskt gör för din son. All kärlek, omtanke och OMVÅRDNAD du ger honom.



Nu känner vi varann mest genom mail o sms :-) Men tycker du är en jättemysig människa som jag absolut inte vill förlora kontakten med.



Hoppas Noahs fest blir toppen !



2010-12-17 @ 11:22:48
Postat av: jessicassica

hejsan tackar sjlv det var verkigen trevigt =) du var supersnygg i håret =)

2010-12-18 @ 14:09:36
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0