Publicerat: 2010-12-14 Klockan: 14:20:00

Day 26 – Your fears

min stora rädsla är att något ska hända med min familj och/eller mina vänner.

när ambulansen åker kan jag tänka - vart är den och den. kan det ha hänt något..

min skräck är att något ska hända dem jag älskar. jag är skadad och kan tänka hur långt som helst i ett eventuellt (fruktansvärt!!) händelseförlopp. om någon är sen, om någon glömt höra av sig. då kan jag få helt fix idéer.

men det kommer från en enda anledning. det är att jag vill ej behöva tänka mig ett liv utan någon av mina nära och kära. de betyder allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Där är vi väldigt lika!

2010-12-14 @ 22:21:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Milla

Ja usch det är fruktansvärt att bara tänka tanken så jag försöker absolut att undvika den även om jag inte tänker så långt fram som du gör.

Puss puss

2010-12-14 @ 22:59:02
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0