Publicerat: 2010-12-09 Klockan: 22:24:00

Day 21 – Another moment

uppvaket.

läste ett utdrag ur en föräldratidning. nu minns jag ej exakt vad som stod men något liknande;

"det är en märklig känsla att se sitt barn sövas. att vara där när de liksom försvinner bort. det känns så onaturligt och man vill bara slita bort barnet och beskydda det från allt det onda"

jag kan inte göra annat än att hålla med. därför är mitt andra "moment" uppvaket!!

 

det är en sådan härlig känsla att få se noah igen på uppvaket. bli inledd i rummet av en narkosläkare för att få höra några ord och sedan se noah ligga där och sova sött.

 

underbart! underbart att veta att det är över. över för denna gång.


Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

gud jag lever mig in så mytcket när du beskriver hur du känner..gud vad ni får va med om. önskar er alltid det bästa..

2010-12-10 @ 21:36:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0